Drifts- og supportbistand

Alle vores kunder nyder godt af en særdeles responsiv assistance, når der er behov for drifts- og vedligeholdsindsatser på jeres it-løsning. Og har du behov for en hurtig telefonisk rådslagning, eller et konsulentbesøg – så er det vores mål, at du oplever aldrig at ringe forgæves.

Vi har ingen telefonsluser, faste smalle åbningstider eller en bestemt hotline-medarbejder, der ikke kender systemerne. Du får din egen konsulent, som du kontakter direkte – og hvis aktiviteterne nødvendiggør det, også dit eget supportteam.

Spørger du vores kunder, så vil de fleste sige, at her får du et hurtigt og kompetent svar.

I praksis administreres vores drifts- og supportbistand via tegning af en servicekontrakt, hvori der indgår et klippekort med et forudbestemt antal timer til valgfrie formål i drift og udvikling af jeres løsninger leveret af os. Det er administrativt enkelt, og i øvrigt betydeligt mere prisvenligt end afregning af indsatsen efter medgået tid.

× Cookie- og privatlivspolitik

Vi bruger cookies til statistik. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies. Læs mere