02. januar 2018

Vi starter 2018 med et opdateret logo!

I kølvandet på vores strategiske teknologiskift til open source - og især vores nye visions- og strategiplan, der sætter en ny og ambitiøs kurs for ARTOGIS - har vi fundet tiden inde til at bringe vores visuelle identitet til næste niveau.

I første omgang er vi kommet på plads med et nyt, og synes vi selv superflot, firmalogo:

Samtidig er vi ved at lægge sidste hånd på et nyt logo med tilhørende bomærke til sago•fonto™ platformen. sago•fonto betyder ”visdomskilde”, og det nye logo illustrerer dette, med sprudlende vandperler, og liv i det hele taget.

Vi forventer at kunne løfte sløret for dette logo i løbet af januar.

Målet har været at skabe en visuel identitet i tæt tråd med vores nye vision ”Global open source innovatør - til gavn for verdens vand og klima”. Omdrejningspunktet for vores virksomhed er den grønne omstilling, hvor vi fokuserer på at skabe værdi for vores kunder inden for vand, miljø, klima og energi. Netop derfor er vores logi også sammensat af specielle grønne og blå farver. Det er samtidig farver, der signalerer grøn omstilling, samskabelse og cirkulær økonomi.

Vi har samtidig tilstræbt et mere enkelt udtryk, hvor ikoniske bogstaver står godt alene, og giver et roligt og stærkt udtryk. Vi vil også gerne vise, at vi er meget mere end en gis-virksomhed, og samtidig skabe en visuel identitet af internationalt tilsnit.

Så vi håber, at I alle synes, at vores bestræbelser er vellykkede.

Nyheder

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her...

Vis alle nyheder

× Cookie- og privatlivspolitik

Vi bruger cookies til statistik. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies. Læs mere